Ми проектуємо, виробляємо, автоматизуємо і запускаємо елеваторне обладнання для різних типів сипучих матеріалів (зернові продукти, комбікорми, висівки, пісок, цемент, вугілля, пелети, тирса, тріска і т.п.).
Пріоритетні завдання у нашому виробництві - якість, технологічність, енергоефективність, надійність і безпека.
Наша найважливіша перевага - це колектив професіоналів!
Пропоноване обладнання успішно використовується для:
Шнеки застосовуються для транспортування і дозування сипких, дрібнокускових і порошкових вантажів: зерна, борошна, добрив, твердого палива тощо.
Вони задіяні в технологічних процесах в хімічній, гірничодобувній, будівельній промисловості, в скляному виробництві, при виготовленні продуктів харчування, для переміщення зернових та інших видів сільськогосподарської продукції, інших заготівельних і переробних підприємств.
Конструктивно погрузчик шнековий виконаний з трьох важливих вузлів:
КГ-5 | КГ-10 | КГ-20 | КГ-30 | КГ-50 | |
Продуктивність, т/год (по зерну) | 5 | 10 | 20 | 30 | 50 |
Діаметр гвинта, мм | 100 | 150 | 200 | 300 | 350 |
Крок гвинта, мм | 120-150 | 150-200 | 250-300 | 300-320 | 320-350 |
Частота обертання гвинта, об/хв | 100 | ||||
Максимальна довжина транспортера, м |
20-25 | 15-20 | |||
Потужність, кВт, при довжині: -до 10 м -до 15 м -до 25 м | 1,1 1,5 5,5 | 1,5 3,0 7,5 | 3,0 4,0 11,0 | 4,0 5,5 11,0 | 5,0 7,5 15,0 |
Скребковий ланцюговий транспортер — вантажопіднімальний пристрій для безперервного переміщення сипких вантажів у вертикальній або круто похилій площині (до 45°).
Сипучий матеріал потрапляє в закритий короб, далі продукт транспортується за допомогою тягового органу - ланцюг зі шкребками, до місця його вивантаження.
Скребковий транспортер в обслуговуванні та монтажі простий і зручний за рахунок втілення нових конструктивних рішень і якості виготовлення. Всі механізми комплектуються виносними підшипниковими вузлами з масльонками, що дає можливість проводити планові технічні огляди без зупинки та розбирання конвеєра.
Позначення транспортера | Продуктивність по зерну, т/год | Потужність привода, кВт | Довжина транспортування, м, max | Січення жолоба, ВхН, мм | Кіл. тягових елементів |
СТ-5 | 5 | 1,5-5,5 | 30 | 200х400 | 21 |
СТ-10 | 10 | 1,5-7,5 | 50 | 250х450 | 2 |
СТ-20 | 20 | 1,5-11 | 50 | 300х450 | 2 |
СТ-30 | 30 | 3,0-15,0 | 50 | 350х450 | 2 |
СТ-50 | 50 | 5,0-20,0 | 50 | 350х450 | 2 |
Механізовані склади сировини «живе дно» мають широке застосування в переробці деревних відходів на виробництві паливних гранул та брикетів, складах палива в котельних, складах для зберігання та переміщення зернових. Будова стокерного (механізованого) складу сировини «живе дно» з рухомим дном призначена для прийому сировини, її зберігання в бункерах та транспортування. Модуль складу включає в себе стокери, направляючі, гідравлічну станцію з гідроциліндрами та розподільчий скребковий або шнековий конвеєр.
Гідростанція приводить в дію гідроциліндри, які шарнірно з'єднані з стокерами. При поступальному русі «гострі» кромки лопаток стокерів заходять під сировину, при зворотньому русі «тупі» сторони лопаток стокера рухають сировину в зворотньому напрямку (на шнековий або скребковий конвеєр).
В якості огородження стокерного дна можна використовувати спеціальні металоконструкції, цегляні або залізобетонні стіни. Стокерне дно може бути виконано з заглибленим в землю виконанні з бетонованими стінами, що дає змогу проводити завантаження сировини самосвальним автотранспортом. Будівельна частина складу являє собою каркасні накопичувальні приміщення з бетонною підлогою (дном).
Кількість стокерів залежить від об'єму складу.
Бункер призначений для подачі зернових та інших сипучих матеріалів. Технологічний процес подачі відбувається в автоматичному режимі.
Об'єм бункера - від 0,6 до 120 куб.м.
Бункери виготовляються різних типорозмірів, в залежності від потреб замовника. В кожному із типорозмірів є можливість збільшувати об’єм бункера за допомогою спеціальних надставок, які встановлюються на основний бункер.
Силоси призначені для тимчасового зберігання зерна з подальшим вивантаженням його самопливом, без використання додаткових вивантажувальних систем.
Стрічкові конвеєри є одним із самих простих і доступних механізмів для транспортування.
Як правило, стрічковими конвеєрами обладнані склади і заводські приміщення практично всіх галузей промисловості і сільського господарства, також вони широко затребувані в харчовій і хлібопекарської галузі.
Основним робочим органом стрічкового конвеєра є гнучка транспортерна стрічка, виготовлена з матеріалів на основі гуми.
Стрічкові конвеєри виготовляються різних типів: прямолінійні, похилі, жолобчасті та інші.
Твердопаливні теплогенератори використовуються в технологічних процесах сушіння зернових, деревини, для обігріву виробничих та адміністративних приміщень. Теплоносієм є підігріте повітря до температури 100-150 °С.
Твердопаливний теплогенератор замінює газові та рідкопаливні пальники, які використовуються в зерносушарках, використовуючи для нагріву повітря дрова, брикети (ручний режим роботи), пелети, щепу (автоматизований режим роботи з використанням твердопаливних пальників).
Теплогенератор працює в комплексі з димосмоком і застосовується майже для всіх типів зерносушарок.
Паливо за допомогою допоміжних механізмів подається до приймального бункера теплогенератора, звідки шнеками прогортається до камери спалювання. Гарячі топочні гази, виходячи з камери спалювання потрапляють до теплообмінника, де через багатокамерну систему теплообміну відбувається нагрів атмосферного повітря до потрібної температури сушіння зерна.
Після цього нагріте чисте повітря по повітряному каналу подається до камери сушарки, а відпрацьовані та охолоджені топочні гази з мінімальними шкідливими домішками через димосос потрапляють до димохідної труби.
У випадку ручної подачі дров до камери спалювання, приймальний бункер замінюється дверцятами для завантаження дров.
Регулювання температури виконується в автоматичному або ручному режимі способом регулювання подачі палива та повітря в камеру згорання теплогенератора.
-високий ККД-не менше 85% завдяки наявності в конструкції жаротрубної системи (двох, трьох ходова жаротрубна система);
-товщина металу 6 мм;
-можливість встановлення турбонаддуву повітря, димомосмока з електронним блоком управління;
-широкий спектр палива, яке застосовується, вугілля, дрова, брикети, щепа, пелети та інше;
-можливість швидкого переобладнання під роботу в автоматичному режимі;
-простота і мінімальні затрати на монтаж.
Клапани перекидні призначені для зміни напряму руху продукту по одному з двох можливих маршрутів. Дільник потоку призначений для розділення продукту, що поступає, на два потоки шляхом проміжної установки і фіксації люка дільника в корпусі гвинтовим стопорним пристроєм.
Перекидні клапани виготовляються з ручним та електричним приводом.
Тип клапана | Розмір горловини, мм | Кут, ° | Маса, кг |
КП-150 | 150х150 | 36, 45, 55 | |
КП-200 | 200х200 | 36, 45, 55 | |
КП-300 | 300х300 | 36, 45, 55 | |
КП-400 | 300х300 | 36, 45, 55 |
Шлюзовый дозатор (затвор) служить для рівномірної подачі сипучих зернистих, порошкоподібних або гранульованих матеріалів з одночасним дозуванням.
Шлюзовой живильник являє собою корпус із завантажувальним і розвантажувальним вікнами. Усередині корпусу знаходиться ротор з перегородками, що утворюють окремі комірки. Вал спирається на підшипникові вузли.
Робочий матеріал засипається з силосу або бункера під дією сил тяжіння в верхні комірки ротора. При повороті ротора на 180° матеріал висипається з живильника.
Привід живильника складається з редуктора-варіатора і електродвигуна і може бути виконаний з електричним, пневматичним, ручним регулюванням продуктивності живильника і без регулювання.
Живильники шлюзові є невід'ємною частиною зернових елеваторів, технологічних, виробничих і переробних ліній в різних галузях. Придатні для експлуатації, як в закритих приміщеннях, так і на відкритих майданчиках. Прості і невибагливі в обслуговуванні.
Розміри і продуктивність шлюзового затвора підбираються відповідно до вимог замовника.
Норія – незмінний транспортер сипучих матеріалів на зернопереробних підприємствах. Завдяки норії можна зробити вертикальний підйом будь-якої культури на висоту до 50-60 м.
Ковшова норія – це проста конструкція, яка оснащена гнучкою тягою (стрічкою або ланцюгом) з закріпленими на ній вантажно-несучими елементами (ковшами).