Пальник на відпрацюванні MTM CTB-65 потужністю в діапазоні від 17 до 65 кВт - це сучасна розробка польських інженерів. Поєднує в собі багатофункціональність, простоту в обслуговуванні і економічність. Дозволяє повністю утилізувати відпрацьовані масла, і в поєднанні з опалювальним котлом забезпечити теплом нежитлові приміщення. Можливість установки в Твердопаливні котли дозволяє значно здешевити весь опалювальний процес і створити універсальний багатопаливний котел опалення.
Даний тип обладнання підійде для твердопаливного котла, дизельного котла, а також газового котла. Крім цього пальник MTM ідеально підійде для повітряного теплогенератора. Застосовують їх також для фарбувальної камери. Дві основні функції, виконувані цим пристроєм - це утилізація ПММ і здешевлення опалення.
Переваги пальника на відпрацьованому маслі MTM CTB-65
- Повністю готова до роботи з коробки
- Європейська якість пальника і комплектуючих
- Універсальність в спалюванні видів палива
- Високий ККД і низькі викиди в атмосферу
- Широкий діапазон настройки потужності від 17 кВт до 65 кВт
Паливо для пальника
- Відпрацьоване моторні та трансмісійні масла
- Відпрацювання гідравлічних рідин
- Рослинні масла
- Тваринні жири
- Дизельне пальне
Комплектація
- Пальник
- Паливний насос на борту пальника
- Фільтр паливний
- Паливні шланги 1 метр
- Кріпильні елементи з прокладкою
- Технічна документація та Гарантійний талон
Для роботи необхідно підключення стислого повітря від компресора.
1. Редуктор тиску повітря від компресора; 2. Манометр тиску повітря від компресора; 3. Патрубок підключення повітря від компресора; 4. Паливний бак пальника; 5. Нагрівач палива в баку пальника; 6. Електромагнітний клапан подачі повітря від компресора; 7. Регулювання вторинного для горіння; 8. Штекер живлення (Євро); 9. Блок управління пальника; 10. Головне реле управління; 11. Шланги подачі палива; 12. Термостати управління і запобіжники; 13. Масляний насос.
Схема роботи пальника
Для повноцінної роботи пальника необхідно підключення до однофазної електромережі з напругою 220 В, необхідний компресор, що подає стиснене повітря і відпрацьоване масло. Крім цього вони оснащені системою автоматичної роботи, що включає систему запуску і відключення. Дані команди подаються з пульта опалювального котла, в якому встановлено пристрій. Тому при досягненні бажаної температури, котел автоматично відключає обладнання.
Паливна подача (масляний насос) на борту пальника!!!
Паливна схема підключення пальника від накопичувальної ємності
1. Всмоктуючий поплавок зі зворотним клапаном; 2. Відсікаючий кран паливного фільтра; 3. Пульт керування котла; 4. Пальник; 5. Паливний фільтр; 6. З'єднання нерухомої паливної лінії з плаваючим поплавком.
Габаритні і приєднувальні розміри
Характеристики
- Країна виробник: Польша
- Види рідкого палива: Відпрацьоване масло, Пічне, Дизельне
- ККД: 92%
- Максимальні витрати рідкого палива: 6.6 л / год
- Паливне приєднання: Ізольований провід 1/4" дл. 1100мм
- Тип роботи пальника: Вентиляторний
- Двигун вентилятора: 2750rpm / 90Вт
- Трансформатор запалювання: 15кВ / 0,25А
- Живлення: 220В / 50Гц
- Тип запобігання: поплавкові, фотооптичні, термічні датчики
- Грілка підігріваючого бака / паливної штанги: 500Вт / 200Вт
- Вага: 15.5 кг
- Гарантійний термін: 24 міс
- Габарити Д*Ш*В: 490*350*390 мм