типи обслуговування
РАЗОВИЙ ДОГОВІР
ДОВГОСТРОКОВИЙ ДОГОВІР
- виїзд спеціаліста (ів)
- виїзди спеціалістів на рік перед та після опалювального сезону
- надання акту обстеження
- швидкий виїзд спеціаліста при аварійній необхідності*
- рекомендації по результатам проведених робіт**
*Не включає вартість проведення ремонтних робіт
**до 10 безкоштовних консультацій по роботі обладнання щомісяця до 8 годин на місяць онлайн. Обсяг послуг, не використаний в поточному місяці на наступний не переносяться.
ПРИ ОДНОРАЗОВІЙ СПЛАТІ ДОВГОСТРОКОВОГО ДОГОВОРУ ЗНИЖКА ЙОГО ВАРТОСТІ СКЛАДАЄ 10%. ПРИ ЗАКЛЮЧЕННІ ДОГОВОРУ НА СЕРВІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ КОТЛА ОДНОЧАСНО З ЙОГО ПОСТАВКОЮ ТЕРМІН ГАРАНТІЇ НА ОБЛАДНАННЯ ЗБІЛЬШУЄТЬСЯ НА 1 РІК!
Профілактику котлів необхідно проводити мінімум 1 раз на рік. Необхідність періодичного сервісного обслуговування, обумовлена технічними процесами горіння палива і нагрівання води, за допомогою яких з часом відбувається перешкода в коректній і надійній роботі котлів. За часту, некоректна робота проявляється саме тоді коли на вулиці температура повітря знижується, і навантаження на обладнання збільшується. Перевага при проведенні періодичного сервісного обслуговування, аварійні зупинки обладнання зводяться до мінімуму.
Теплообмінник - це пристрій, в якому відбувається обмін теплом між двомаdiv style="text-align: justify; margin-left: 25px; margin-right: 20px;" теплоносіями. Основним теплоносієм теплообмінниках є вода. Як ми знаємо вода з часом залишає накип, відкладення і солі на перегородках, стінах, ребрах теплообмінника. Ну ще не все, за умов горіння енергоносія, теплообмінники забруднюються покриваються сажею. У зв'язку цим ефективність використання теплообмінника зменшується, падає ККД, збільшується витрата енергоносіїв, виходять ладу датчики. Щоб запобігти збільшити ККД теплообмінника, необхідно періодично проводити мийку чистку Миття чищення першу чергу Вам дає заощадити кошти, так як чистий незабитий теплообмінник споживає менше енергоносія ніж забруднене. Чистка миття корисна тим, що збільшує кілька разів ресурс системи нагріву, обладнання працює межі. Фахівці нашої компанії завжди враховують вимоги, побажання замовника.
Проект сервісного договору Ви зможете отримати надіславши запит на нашу електронну пошту service@retra.com.ua або зв'яжіться з нами за телефонами, вказаними в розділі Контакти.