Без ПДВ
Пальник призначений для ефективного спалювання різних видів рідкого палива (відпрацьованих масел, дизельного, пічного, піролізного палива, гасу, масел рослинного походження і їх сумішей). Пальник автоматично контролює процес горіння, поєднуючи автоматичне керування, підігрів палива і сучасну технологію спалювання.
Принцип роботи пальника
Пальники на відпрацьованому маслі цієї моделі відзначаються продуманою конструкцією, яка включає такі елементи:
- корпус із литого алюмінію;
- мотор приводу, що генерує повітряний потік і забезпечує горіння;
- контролер;
- фотодатчик;
- форсуночний блок, що включає форсунки для розпилення палива, а також електроди запалювання та підігрівач;
- паливний бак з вбудованим ТЕНом для підігріву масла і вентилем для зручного зливу при обслуговуванні;
- у деяких моделях з потужністю до 139 кВт передбачений повітряний компресор із фільтром, який приводиться в дію тим же мотором.
Паливний бак пальника оснащений поплавцем і термостатом для ефективного регулювання температури в межах від 0°C до 120°C, а його об'єм варіюється в залежності від потужності обладнання.
Масло, яке заливається в бак, обов'язково проходить через паливний фільтр, що входить у комплект разом із багаторазовим картриджем. Для попередження переливу палива використовується спеціальна трубка, пов'язана з баком.
При подачі живлення на пальник відфільтроване паливо закачується самовсмоктувальним насосом, встановленим біля паливної ємності, в паливний підігрівач відкритого типу. Паливо підігрівається до температури, встановленої на термостаті. При досягненні температури підігріву, пальник включає наддув і ініціює підпал. Здійснюється продування заданий проміжок часу. Подається стиснене повітря на повітряний клапан. Паливо через паливну трубку за допомогою ежекції всмоктується на розпорошення в пневматичну форсунку. Стисле повітря розпилює паливо в форсунки. Електроди підпалюють суміш і запускається процес згоряння палива, фото датчик стежить за наявністю полум'я.
На відміну від дизпалива, відпрацьована олія - набагато в'язкіший продукт, який необхідно нагрівати перед спалюванням для зниження в'язкості. Але відпрацювання схильна до утворення полімерних згустків та нагару при нагріванні, а також завжди містить сторонні домішки, включення та досить великі частинки металу та бруду. Тому пальники на відпрацьованому маслі досить сильно відрізняються за своєю конструкцією від дизельних пальників.
Характеристики
Потужність,
кВт |
150 – 200 |
Витрата
палива, л/год. |
11,5– 19,5 |
Витрата
стисненого повітря, м3/год |
15 – 25 |
ККД, % |
92 |
Комплектація
№ |
Назва
|
Кількість
|
1. |
Пальник
Eko-Star |
1 |
2. |
Фланець
установочний |
1 |
3. |
Прокладка
фланця азбестова |
1 |
4. |
Електродвигун
із насосом |
1 |
5. |
Паливний
шланг |
1 |
6. |
Паливозабірник
|
1 |
7. |
Магнітний
клапан із повітряним фільтром, відстійником та регулятором робочого тиску
повітря |
1 |
8. |
Шланг
переливу |
1 |
9. |
Фільтр
паливний тонкої очистки |
1 |
10. |
Фільтр
щілинний паливний грубої очистки |
1 |
11. |
Роз’єм
пальника |
1 |
12. |
Комплект
кріплення та перехідників |
1 |
13. |
Інструкція |
1 |