Manager Замовте зворотній дзвінок наш менеджер відповість на всі ваші питання

Пальник на відпрацьованому мастилі MTM CTB-1000 (190-1200 кВт)

  • Виробник: MTM
  • Модель: Горелка на отработанном масле MTM CTB-1000
  • Артикул: 10359
  • Наявність: Є в наявності

Ціна за запитом

Пальник на відпрацюванні MTM CTB-1000 потужністю в діапазоні від 190 до 1200 кВт - універсальний пальник на рідке паливо від польських інженерів.

Автобазам, автомобільним сервісним центрам, автосалонам, виробництвам, судоремонтним заводам пальник дасть можливість суттєво заощадити на опаленні та водночас подбати про захист навколишнього середовища. Відпрацьоване масло можна використовувати на місці, немає витрат на транспортування, утилізацію, додаткових витрат на паливо. Здатна працювати на різних маслах і їх сумішах. Сировина зазвичай дістається дешево, а то і зовсім безкоштовно.

Пальник встановлюється в існуючий котел в котельні. В твердопаливний, газовий або рідкопаливний.

Також прекрасно працює на повітряних теплогенараторах фарбувальних камер. Встановлюється замість газового або дизельного пальника.

Переваги пальника на відпрацьованому маслі MTM CTB-1000

  • Висока безпека і стабільність роботи
  • Можливість установки в дизельні, газові та твердопаливні котли
  • Всеїдність
  • Високий ККД спалювання палива і низький рівень викидів шкідливих речовин в атмосферу
  • Діапазон потужності від 190 кВт до 1200 кВт

Паливо для пальника 

  • Відпрацьовані моторні та трансмісійні масла
  • Відпрацювання гідравлічних рідин
  • Рослинні масла
  • Тваринні жири
  • Дизельне паливо

Комплектація

  • Пальник
  • Паливний насос 
  • Фільтр паливний
  • Паливний шланг 1 метр
  • Кріпильні елементи з прокладкою
  • Технічна документація та Гарантійний талон

Для роботи необхідно підключення стислого повітря від компресора.

Схема роботи пальника


Рідке паливо від паливозабірника подається насосом в підігрівальний відсік. Електричний нагрівач, встановлений в пальнику, дозволяє досягти потрібної температури і в'язкості. Стиснене повітря, пройшовши через форсунку, засмоктує паливо з бака за принципом ежекції. Мелкодісперсний туман, який утворюється в результаті, змішується з повітрям і підпалюється, перетворюючись в полум'я на виході.

Пальник оснащується Паливною подачею і фільтром (паливний насос з двигуном)!!!

Гідравлічна схема


1. Фільтр паливний; 2. Паливний насос з двигуном; 3. Електро-клапан паливний; 4. Редуктор тиску первинного повітря (повітря від компресора); 5. Електро-клапан стиснутого повітря; 6. Регулятор тиску диференційний (датчик роботи вентилятора вторинного повітря); 7. Регулятор тиску первинного повітря (датчик мін. тиску повітря від компресора); 8. Манометр тиску первинного повітря; 9. Розпилююча форсунка; 10. Вентилятор пальника вторинного повітря (повітря для горіння).

Характеристики

  • Потужність номінальна: 1200 кВт
  • Країна виробник: Польша
  • Види рідкого палива: Відпрацьоване масло, Пічне, Дизельне
  • Тип роботи пальника: Вентиляторний

Написати відгук

Примітка: HTML розмітка не підтримується! Використовуйте звичайний текст.
    Погано           Добре

Рекомендовані товари