Без ПДВ
Ціну уточнюйте на момент замовлення.
Пальник призначений для ефективного спалювання різних видів рідкого палива (відпрацьованих масел, дизельного, пічного, піролізного палива, гасу, масел рослинного походження і їх сумішей). Пальник автоматично контролює процес горіння, поєднуючи автоматичне керування, підігрів палива і сучасну технологію спалювання.
Принцип роботи пальника
Пальники на відпрацьованому маслі цієї моделі відзначаються продуманою конструкцією, яка включає такі елементи:
- корпус із литого алюмінію;
 - мотор приводу, що генерує повітряний потік і забезпечує горіння;
 - контролер;
 - фотодатчик;
 - форсуночний блок, що включає форсунки для розпилення палива, а також електроди запалювання та підігрівач;
 - паливний бак з вбудованим ТЕНом для підігріву масла і вентилем для зручного зливу при обслуговуванні;
 - у деяких моделях з потужністю до 139 кВт передбачений повітряний компресор із фільтром, який приводиться в дію тим же мотором.
 
Паливний бак пальника оснащений поплавцем і термостатом для ефективного регулювання температури в межах від 0°C до 120°C, а його об'єм варіюється в залежності від потужності обладнання.
Масло, яке заливається в бак, обов'язково проходить через паливний фільтр, що входить у комплект разом із багаторазовим картриджем. Для попередження переливу палива використовується спеціальна трубка, пов'язана з баком.
При подачі живлення на пальник відфільтроване паливо закачується самовсмоктувальним насосом, встановленим біля паливної ємності, в паливний підігрівач відкритого типу. Паливо підігрівається до температури, встановленої на термостаті. При досягненні температури підігріву, пальник включає наддув і ініціює підпал. Здійснюється продування заданий проміжок часу. Подається стиснене повітря на повітряний клапан. Паливо через паливну трубку за допомогою ежекції всмоктується на розпорошення в пневматичну форсунку. Стисле повітря розпилює паливо в форсунки. Електроди підпалюють суміш і запускається процес згоряння палива, фото датчик стежить за наявністю полум'я.

На відміну від дизпалива, відпрацьована олія - набагато в'язкіший продукт, який необхідно нагрівати перед спалюванням для зниження в'язкості. Але відпрацювання схильна до утворення полімерних згустків та нагару при нагріванні, а також завжди містить сторонні домішки, включення та досить великі частинки металу та бруду. Тому пальники на відпрацьованому маслі досить сильно відрізняються за своєю конструкцією від дизельних пальників.
Характеристики
| 
			 Потужність, кВт  | 
			
			 115– 200  | 
		
| 
			 Витрата палива, л/год.  | 
			
			 11,5– 19,5  | 
		
| 
			 Витрата стисненого повітря, м3/год  | 
			
			 15 – 25  | 
		
| 
			 ККД, %  | 
			
			 92  | 
		
Комплектація
| 
			 №  | 
			
			 Назва  | 
			
			 Кількість  | 
		
| 
			 1.  | 
			
			 Пальник Eko-Star  | 
			
			 1  | 
		
| 
			 2.  | 
			
			 Фланець установочний  | 
			
			 1  | 
		
| 
			 3.  | 
			
			 Прокладка фланця азбестова  | 
			
			 1  | 
		
| 
			 4.  | 
			
			 Електродвигун із насосом  | 
			
			 1  | 
		
| 
			 5.  | 
			
			 Паливний шланг  | 
			
			 1  | 
		
| 
			 6.  | 
			
			 Паливозабірник  | 
			
			 1  | 
		
| 
			 7.  | 
			
			 Магнітний клапан із повітряним фільтром, відстійником та регулятором робочого тиску повітря  | 
			
			 1  | 
		
| 
			 8.  | 
			
			 Шланг переливу  | 
			
			 1  | 
		
| 
			 9.  | 
			
			 Фільтр паливний тонкої очистки  | 
			
			 1  | 
		
| 
			 10.  | 
			
			 Фільтр щілинний паливний грубої очистки  | 
			
			 1  | 
		
| 
			 11.  | 
			
			 Роз’єм пальника  | 
			
			 1  | 
		
| 
			 12.  | 
			
			 Комплект кріплення та перехідників  | 
			
			 1  | 
		
| 
			 13.  | 
			
			 Інструкція  | 
			
			 1  | 
		

        
		
		
            
          
                                
                
                
                
                
                
                
                        
            Замовте зворотній дзвінок наш менеджер відповість на всі ваші питання 
        



