Без ПДВ
Ціну уточнюйте на момент замовлення.
Пальник призначений для ефективного спалювання різних видів рідкого палива (відпрацьованих масел, дизельного, пічного, піролізного палива, гасу, масел рослинного походження і їх сумішей). Пальник автоматично контролює процес горіння, поєднуючи автоматичне керування, підігрів палива і сучасну технологію спалювання.
Принцип роботи пальника
Пальники на відпрацьованому маслі цієї моделі відзначаються продуманою конструкцією, яка включає такі елементи:
- корпус із литого алюмінію;
- мотор приводу, що генерує повітряний потік і забезпечує горіння;
- контролер;
- фотодатчик;
- форсуночний блок, що включає форсунки для розпилення палива, а також електроди запалювання та підігрівач;
- паливний бак з вбудованим ТЕНом для підігріву масла і вентилем для зручного зливу при обслуговуванні;
- у деяких моделях з потужністю до 139 кВт передбачений повітряний компресор із фільтром, який приводиться в дію тим же мотором.
Паливний бак пальника оснащений поплавцем і термостатом для ефективного регулювання температури в межах від 0°C до 120°C, а його об'єм варіюється в залежності від потужності обладнання.
Масло, яке заливається в бак, обов'язково проходить через паливний фільтр, що входить у комплект разом із багаторазовим картриджем. Для попередження переливу палива використовується спеціальна трубка, пов'язана з баком.
При подачі живлення на пальник відфільтроване паливо закачується самовсмоктувальним насосом, встановленим біля паливної ємності, в паливний підігрівач відкритого типу. Паливо підігрівається до температури, встановленої на термостаті. При досягненні температури підігріву, пальник включає наддув і ініціює підпал. Здійснюється продування заданий проміжок часу. Подається стиснене повітря на повітряний клапан. Паливо через паливну трубку за допомогою ежекції всмоктується на розпорошення в пневматичну форсунку. Стисле повітря розпилює паливо в форсунки. Електроди підпалюють суміш і запускається процес згоряння палива, фото датчик стежить за наявністю полум'я.

На відміну від дизпалива, відпрацьована олія - набагато в'язкіший продукт, який необхідно нагрівати перед спалюванням для зниження в'язкості. Але відпрацювання схильна до утворення полімерних згустків та нагару при нагріванні, а також завжди містить сторонні домішки, включення та досить великі частинки металу та бруду. Тому пальники на відпрацьованому маслі досить сильно відрізняються за своєю конструкцією від дизельних пальників.
Характеристики
| Потужність, кВт | 10 – 50 | 
| Витрата палива, л/год. | 1,0 – 4,5 | 
| Витрата стисненого повітря, м3/год | 4 – 6 | 
| ККД, % | 92 | 
Комплектація
| № | Назва | Кількість | 
| 1. | Пальник Eko-Star | 1 | 
| 2. | Фланець установочний | 1 | 
| 3. | Прокладка фланця азбестова | 1 | 
| 4. | Електродвигун із насосом | 1 | 
| 5. | Паливний шланг | 1 | 
| 6. | Паливозабірник | 1 | 
| 7. | Магнітний клапан із повітряним фільтром, відстійником та регулятором робочого тиску повітря | 1 | 
| 8. | Шланг переливу | 1 | 
| 9. | Фільтр паливний тонкої очистки | 1 | 
| 10. | Фільтр щілинний паливний грубої очистки | 1 | 
| 11. | Роз’єм пальника | 1 | 
| 12. | Комплект кріплення та перехідників | 1 | 
| 13. | Інструкція | 1 | 

 
         
		 
		 
            
           
                                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 Замовте зворотній дзвінок наш менеджер відповість на всі ваші питання
                        
            Замовте зворотній дзвінок наш менеджер відповість на всі ваші питання 
        




-200x200.jpg) 
                              -200x200.jpg) 
                              -200x200.jpg)