Manager Замовте зворотній дзвінок наш менеджер відповість на всі ваші питання

УМОВИ ОПЛАТИ, ДОСТАВКИ ТА ПОВЕРНЕННЯ


УМОВИ ОПЛАТИ, ДОСТАВКИ ТА ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

Умови оплати товару
Шановні покупці!
Ми прагнемо зробити ваш процес покупки максимально зручним та простим. Нижче наведена інформація про можливі способи оплати товару.
1. Оплата за безготівковим розрахунком з ПДВ/ без ПДВ – за вказаними реквізитами у наданому рахунку.
2. Оплата при отриманні (накладений платіж) – оплата готівкою при доставці товару за адресою або на відділення. Послуга післяплати виконується відповідно до тарифів транспортної компанії: при доставці «Новою Поштою».
3. Оплата за дебетовою чи кредитною банківською карткою – реквізити для оплати надсилаємо після підтвердження замовлення. Клієнти АТ КБ "Приватбанк" можуть скористатися пропозицією банку "Оплата частинами" та оплатити куплену опалювальну техніку та комплектуючі ТМ Retra рівними частинами на протязі 12 місяців.
4. Оплата за допомогою сервісу Portmone.
5. Готівкова оплата - Ви можете оплатити замовлення готівкою безпосередньо на виробництві при отриманні товару.

Оплата при отриманні (накладений платіж) – оплата готівкою при доставці товару за вказаною замовником адресою або на відділення транспортної компанії. Послуга післяоплати розраховується відповідно до тарифів транспортної компанії: при доставці «Новою Поштою». Звертаємо Вашу увагу, що для оформлення відправки з накладеним платежем необхідно внести мінімальний платіж у розмірі 10% від вартості обладнання.
Цей аванс гарантує резервування товару та підтвердження Вашого замовлення. Решту суми Ви зможете оплатити при отриманні відправлення у відділенні "Нової пошти".


Умови доставки товару
Ми готові відправити товар будь-яким зручним для Вас способом: 1. Службами доставки: Нова пошта, Делівері, САТ та ін. 2. Транспортною компанією. 3. Самовивіз: можна забрати товар самостійно за адресою: м. Рівне, вул. Київська, 92. ПН-ПТ з 9 до 18 год. (попередньо повідомивши).

За додатковою інформацією звертайтесь за телефоном: +38(067)3228845, +38(050)4350357


ШАНОВНІ КЛІЄНТИ!

Якщо виникла потреба повернути придбаний у нас товар, ми зробимо все, щоб процедура повернення була максимально простою і зручною.

Повернення товару належної якості здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», упродовж 14 днів, без врахування дня покупки.

Повернення товару можна оформити  якщо:

  • товар не був в експлуатації;
  • збережено товарний вид, споживчі властивості, пломби, ярлики та розрахунковий документ, виданий разом з товаром;
  • товар не потрапляє до переліку товарів належної якості, повернення яких обмежене рішенням Кабінету Міністрів України (постанова від 19 березня 1994 року № 172).

У разі повернення або обміну товару належної якості, доставка в обидва кінці здійснюється за рахунок покупця. 

ОБОВЯЗКОВО: покладіть новий товар без слідів експлуатації в оригінальну упаковку. Якщо товар складається із кількох частин, повернути потрібно весь комплект. Переконайтесь, що нічого не загубилося і ви повертаєте товар у тій комплектації, у якій його отримали.

Термін повернення грошових коштів

Грошові кошти будуть Вам повернені упродовж 14-ми робочих днів з моменту отримання нами товару на нашому складі і підтвердження його відповідності вимогам для повернення. Кошти будуть повернуті на вказані Вами реквізити, із яких відбулася проплата замовлення. Якщо потрібно повернути кошти на інші реквізити чи банківську картку, вказуйте це менеджеру додатково. У разі повернення замовленого товару комісія за грошовий переказ, сплачена при отриманні товару, не повертається.