Manager Замовте зворотній дзвінок наш менеджер відповість на всі ваші питання
Manager Замовте зворотній дзвінок наш менеджер відповість на всі ваші питання

Пальник на відпрацьованому мастилі MTM CTB-80 (40-80 кВт)

  • Виробник: MTM
  • Модель: Горелка на отработанном масле MTM CTB-80
  • Артикул: 10356
  • Наявність: Є в наявності

198 702 грн.

0 відгуків / Написати відгук


Ціна вказана з ПДВ.
Пальник на відпрацюванні MTM CTB-80 потужністю в діапазоні від 40 до 80 кВт - це універсальний пальник для спалювання відпрацьованого масла. Встановлюється в твердопаливні котли, в газові та дизельні котли, а також в повітряних теплогенератори та фарбувальні камери для автомобілів.

Найчастіше використовується на СТО, виробництвах і цехах, де відпрацювання в надлишку.

Переваги пальника на відпрацьованому маслі MTM CTB-80

  • Висока безпека і стабільність роботи
  • Можливість установки в дизельні, газові та твердопаливні котли
  • Всеїдність
  • Високий ККД спалювання палива і низький рівень викидів шкідливих речовин в атмосферу
  • Робочий діапазон потужності від 40 кВт до 80 кВт

Паливо для пальника 

  • Відпрацьовані моторні та трансмісійні масла
  • Відпрацювання гідравлічних рідин
  • Рослинні масла
  • Тваринні жири
  • Дизельне паливо

Комплектація

  • Пальник
  • Паливний насос 
  • Фільтр паливний
  • Паливний шланг 1 метр
  • Кріпильні елементи з прокладкою
  • Технічна документація та Гарантійний талон

Для роботи необхідна подача стисненого повітря від компресора.

Схема роботи пальника

Шестерінчатим насосом з віддаленої ємності, через фільтр тонкого очищення, паливо подається по паливним магістралям в пальник. У блоці підігрівача нагрівається до потрібної температури і надходить у форсунку для розпилення і розпалювання. Паливо розпилюється ежекційним способом завдяки подачі стисненого повітря під тиском від повітряного компресора. Повітря для підтримки горіння подається вентилятором пальника.

Пальник оснащується паливною подачею і фільтром (паливний насос з двигуном)!!!

Гідравлічна схема

1. Фільтр паливний; 2. Паливний насос з двигуном; 3. Електро-клапан паливний; 4. Редуктор тиску первинного повітря (повітря від компресора); 5. Електро-клапан стиснутого повітря; 6. Регулятор тиску диференційний (датчик роботи вентилятора вторинного повітря); 7. Регулятор тиску первинного повітря (датчик мін. тиску повітря від компресора); 8. Манометр тиску первинного повітря; 9. Розпилююча форсунка; 10. Вентилятор пальника вторинного повітря (повітря для горіння).

Будова мультипаливного пальника MTM CTB

  1. Редуктор 
  2. Манометр
  3. З’єднувач DN
  4. Розхідний бак
  5. Підігрівач палива
  6. Повітряний електромагнітний клапан
  7. Регулювання вторинного повітря
  8. Штепсельна вилка (євро)
  9. Блок автоматичного управління ЛМО
  10. Реле основного нагрівача
  11. Маслопроводи (подача і зворот)
  12. Термостати
  13. Масляний насос
  14. Двигун вентилятора
Масляний пальник
Країна виробник Польща
Види рідкого палива Відпрацьоване мастило, пічне та дизельне паливо
Максимальна витрата рідкого палива 8
Паливне приєднання Ізольований паливопровід 1/4" довжиною 1100 мм
Вид роботи пальника Вентиляторний
Двигун вентилятора 2869 об/хв, 185 Вт
Трансформатор запалювання 10 кВ, 35 мА
Напруга живлення, В 220
Тип захисту Диференційований, фотооптичні та термічні датчики
Нагрівник підігріваючого бака/паливної штанги 300Вт/300 Вт
Маса, кг 17,5
Гарантійний термін, міс 24
Габарити Д*Ш*В, мм 550х275х340

Написати відгук

Примітка: HTML розмітка не підтримується! Використовуйте звичайний текст.
    Погано           Добре

Рекомендовані товари