- Виробник: Ретра
- Модель: Скребковый транспортер
- Артикул: 10342
- Наявність: Предзаказ
Доступні варіанти
Транспортер скребковий використовується в хімічній, вугільній, зернопереробній промисловості, на лініях з переробки твердих відходів, у виробництві пластика, паперу, для подачі палива в проміжні бункери або безпосередньо в котли, що працюють на подрібненому твердому паливі. Продуктивність транспортера скребкової подачі визначається системою управління режимом роботи. Пристрій може переміщати вантажі як горизонтально, так і під певним нахилом.
Пристрій моделі СТ-К призначений для подачі палива в проміжні бункери, встановлені безпосередньо біля котла зі складу палива, що працює на подрібненому твердому паливі, з продуктивністю, яка визначається системою управління режимом роботи котла.
Пристрій моделі СТ-З призначено винятково для використання в сільському господарстві для навантаження зернових в зерносховища, для вивантаження і перевантаження матеріалів з бункерів в рухливий транспортний склад.
Пристрій моделі СТ-П призначений для переміщення, навантаження, розвантаження сипучих компонентів, що використовуються у виробництві.
Транспортер скребковий розробляється індивідуально відповідно до технічного завдання, відрізняється кількістю поворотних секцій, їх довжиною, частотою установки скребків, в залежності від продуктивності, а також розташуванням приводу.
Система автоматизованого управління здійснює контроль рівня палива в складі палива та паливних бункерах котлів, забезпечує автоматизацію процесів контролю, сигналізації, управління, регулювання, необхідні захисту і блокування.
Механізоване завантаження складу паливом може здійснюватися наступними способами:
- Транспортером;
- Ковшовим навантажувачем;
- Самоскидом або щеповозом;
- та ін.
Габаритні і приєднувальні розміри транспортера-накидувача узгоджуються індивідуально відповідно до технічного завдання.
Транспортер скребковий складається з приводу, приводної, похилої, кутової, завантажувальної, натяжної секцій, скребків, скребкового ланцюга. Необхідна траєкторія транспортера скребкового формується за допомогою зміни кількості прямолінійних секцій і застосуванням поворотних секцій.
Привід ланцюгового транспортера складається з редуктора і електродвигуна. Приводна секція складається з вала із зірочками, рам, підшипникових вузлів. Похила секція являє собою короб з направляючими для ланцюгів. Поворотна секція вигнута на кут 15⁰, 30⁰, 45⁰ в залежності від виду палива і довжини ділянки подачі.
Скребковий ланцюг транспортера може складатися з двох тягових розбірних ланцюгів, з закріпленими між ними скребками. Секції транспортера мають повністю знімну кришку для зручності обслуговування, регулювання вузлів, очищення коробів, а також проведення ремонтних робіт.
Тяговий апарат транспортера скребкового здійснює беззупинний поступальний рух. Скребок при русі вперед по ходу переміщення вантажу займає перпендикулярне положення до тягового елемента - штанги і транспортує порцію вантажу в заданому напрямку. При русі назад скребок повертається, наближаючись до тягового елемента, і вільно проходить крізь вантаж. При повторному русі вперед скребок знову займає перпендикулярне положення і захоплює сусідню, наступну по ходу руху порцію палива.
Призначене для роботи котла паливо завантажується на склад автосамоскидом або навантажувачем. Зі складу через завантажувальні вікна, що перекриваються засувками, паливо самопливом надходить в жолоб скребкового транспортера. Для запобігання зависання палива в бункері встановлюється електромашинний вібратор або зворушувач палива (пружинно-ресссорного або важільного типу).
Приймальна секція транспортера забезпечена осьовим зворушувачем, привід якого здійснюється від скребкового конвеєра через ланцюгову передачу і редуктор.
Продуктивність транспортера може бути змінена шляхом зміни ступеня завантаження скребків зміною положення засувок. Оптимальною є завантаження, при якому переміщувана порція палива займає всю ширину лотка і по висоті підходить до тягового ланцюга транспортера. Контроль заповнення транспортера відбувається візуально через вікно в перегородці між робочою і зворотньою гілками транспортера, для чого попередньо знімається кришка в зручному для огляду місці.
У верхній точці відбувається вивантаження палива з транспортера в живильну трубу-самотік.
Періодичність і тривалість включення транспортера визначається системою управління режимом роботи котла.
Керування усією системою теплогенеруючого обладнання здійснює Пульт керування, що включає силову автоматику та контролер.