Бункер-трансформер БТ2-1.5

  • Виробник: Ретра
  • Модель: БТ2-1.5
  • Наявність: Є в наявності

від 55000 грн.

Доступні варіанти


Вказана ціна основного бункера (воронки) с розрихлювачем.

Характеристики бункерів \ МодельБТ1-2,0БТ2-1,5
Об'єм основного бункера2,01,5
Кількість шнеків12
Метод подачіОсьовий розрихлювач, шлюзовий затвор, шнекова подача
Транспортуємий матеріалПелети, щепа (фракції 40мм), тирса, лузга
Вологість транспортуємого матеріалу, %, не більше
40
Споживна потужність1,51,5х2=3
Потужність котла200-450500-10001250-1500
Діаметр гвинта шнека140190

Унікальна система сконструйована спеціально для набору необхідного об’єму палива (щепи, тирси, лушпиння, пелет) для котлів великих потужностей від 200 кВт до 3000кВт коливається від 1,5 м3 до максимального 12 м3.

Бункер призначений для безперебійної та своєчасної подачі палива (пелети, стружка, щепа, тирса, лузга) з відносною вологістю не більше 40% та фракцією транспортуємого матеріалу не більше 40мм в топку водогрійних котлів Ретра 3М та Ретра 4М.

Технологічний процес подачі палива відбувається в автоматичному режимі. Поєднує кілька методів подачі палива:

  • осьовий розрихлювач;
  • шлюзовий затвор;
  • шнекова подача.

Бункер-трансформер обладнаний одним приводом для виконання наступних функцій:

  • ворушіння зависання маси палива;
  • дозування палива і замикання зворотного ходу полум’я;
  • рівномірна паливоподача.

Потрійний захист від загоряння палива:

  • ущільнюючі елементи бункера;
  • шлюзовий затвор;
  • термостатичний клапан BVTS.

Бункера виготовляються двох основних типорозмірів в залежності від конструкції основи контейнера – з одним або двома вихідними отворами. В кожному із типорозмірів є можливість збільшувати об’єм бункера до значень, вказаних в табл.1 за допомогою спеціальних надставок, які встановлюються на основний бункер.

Будова та принцип роботи

Бункер виконаний у вигляді піраміди та встановлюється на рівну площадку в котельні поряд з котлом справа або зліва, в залежності від виконання отвору під’єднання в котлі.

Будова та загальний вид бункера з одним виходом та шлюзовим затвором:

  1. Кришка;
  2. Люк завантаження;
  3. Надставка;
  4. Основний бункер (Воронка);
  5. Вікно для перевірки рівня палива;
  6. Місце встановлення датчика рівня палива;
  7. Кронтейн бака;
  8. Бак з водою;
  9. Рукав підводу води;
  10. Сервісний люк;
  11. Корпус підшипника 80308;
  12. Вал осьового зворушувача;
  13. Лопасть осьового зворушувача;
  14. Кожух захисту цепних передач;
  15. Зірочка приводу осьового зворушувача;
  16. Цеп приводу від дозатора до осьового зворушувача;
  17. Зірочка приводу шлюзового затвору;
  18. Цеп приводу від мотор-редуктора до шлюзового затвору;
  19. Шлюзовий затвор;
  20. Ротор шлюзового затвору;
  21. Термостат BVTS;
  22. Корпус шнекової подачі;
  23. Шнек;
  24. Мотор редуктор;
  25. Опора шнека;
  26. Ножки бункера.

Основними складовими частинами бункера є кришка «1» в якій через люк завантаження «2» потрапляє паливо в надставку «3» (при наявності) і основний бункер «4», паливо зворушується лопастями «13» через вал «12», з бункера паливо попадає в шлюзовий затвор «19» після чого зсипається в корпус шнека «22» і шнеком «23» подається в котел. Мотор редуктор «24» обертає шнек, а також через зірочку цепною передачею обертає шлюзовий затвор, котрий запобігає потрапляння димових газів та полум’я в бункер. Зірочка на валу шлюзового затвора через цепну передачу обертає вал осьового зворушувача. Додатково для запобігання виникнення пожежі в бункері на корпусі шнека встановлено термостатичний клапан BVTS, при появі полум’я в корпусі шнека клапан відкривається і вода з бака «8» (який закріплений на корпусі бункера кронштейном «7») через рукав «9» потрапляє в корпус шнека.

Шнек з’єднаний з мотор-редуктором через зрізні болти для запобігання поломки при потраплянні в нього сторонніх предметів. Для відновлення роботи бункера необхідно ліквідувати заклинювання робочого органу та замінити зрізні болти. При цьому слід пам’ятати, що використання палива, а саме щепи, з фракціями більше 40мм та вмістом в ній гілок та сторонніх предметів може призводити до заклинювання шнека та лопастей осьового зворушувача, а значить, до поломки бункера в цілому.

На цепні передачі від мотор-редуктора до шлюзового затвора і від шлюзового затвора до осьового зворушувача встановлюються натяжні ролики.

Шлюзовий затвор служить для запобігання поширення полум’я з корпуса шнека в основний бункер.

Шлюзовий затвор «19» поставляється на замовлення, якщо бункер ним не комплектується, то залишається тільки одна цепна передача від мотор-редуктора до осьового зворушувача.

Завантаження палива може здійснюватися за допомогою транспортних засобів (навантажувач, скребковий або стрічковий транспортер).

Надставка «3» буває об’ємами 1,0; 1,5; 2,0; 2,5; 3,0; 3,5 м3. Ці надставки відрізняються висотою. Поставляються в залежності від вимог замовника.

В залежності від потреб замовника бункер комплектується надставками різного об’єму.

Мотор редуктор обертаючи шнек подає паливо в котел, одночастно за допомогою ланцюгової передачі здійснюється привід шлюзового затвору і осьового зворушувача.

В комплект поставки бункера входить:

№ п/п

Найменування

Од.вим.

БТ1-2,0

БТ2-1,5

1

Бункерна ємність

Шт.

1 (з одним виходом)

1 (з двома виходом)

2

Осьовий зворушувач

Шт.

1

2

3

Кришка

Шт.

1

1

4

Надставка

Шт.

1 (по замовленню)

1 (по замовленню)

5

Шлюзовий затвор

Шт.

1 (по замовленню)

2 (по замовленню)

6

Шнек

Шт.

1 (по замовленню)

2 (по замовленню)

7

Мотор-редуктор

Шт.

1 (по замовленню)

2 (по замовленню)

8

Опора шнека

Шт.

1 (по замовленню)

2 (по замовленню)

9

Ніжки бункера

Шт.

1

1

10

Ємність для пожежогасіння

Шт.

1

2

11

Датчик температури

Шт.

1

2

12

Кронштейн ємності з водою

Шт.

1

2

13

Кріпильні вироби

Компл.

1

1

14

Експлуатаційна документація

Шт.

1

1




Написати відгук

Примітка: HTML розмітка не підтримується! Використовуйте звичайний текст.
    Погано           Добре

Рекомендовані товари